您当前位置:

向全球景颇同胞致歉

2018/3/5 13:21:47点击数(0)已有0人评论

SRC_20180305_131801.jpg

Loading the player...

     IMG_20180305_184019_624.jpg  

 向全球景颇族同胞致歉

  3月1号在芒市举办的国际目脑纵歌开场舞会不让景颇青年舞队穿带有民族标志性两把刀剑的服装设计进入舞场,并将将服装翻过来穿着上舞场跳目脑纵歌,视频在网上和国际媒体流传,全球景颇人对此提出了不理解,发表争议。中国政府是否带有民族歧视,说邀请过来跳舞,为什么要求翻过来?这是景颇习俗中非常忌讳的反衣服是给死人穿的。      

   对此事件景颇大地组织特向全球景颇民族同胞解释,不是中国政府的意图,没有民族歧视,是工作人员失误的细节问题。更不会是德宏州政府的行为。 

 希望理解将来会办好更好的目脑纵歌。 

   景颇大地文化交流委员会特此向全球景颇族同胞出面解释和致歉!      

             jinghpawland gruop

                  2018.3.5.


   Hkawp hkungga ai mungdan shagu mungkan ting chyam nga ai jinghpaw wunpawng hpu nao ni :

      ndai manau sumla hkrung a lam gaw miwa mungdan asuya ni a lachyum nre ,ma ni bungli hparan shut dat ai majaw re,chye na ya rit.hpang e grau kaja hku sharai ga!            jinghpawland gruop  hku na yawng hpe hkungga jaw let sanglang tawngban ga ai !

                      

                        jinghpawland gruop


                             2018.3.5.

 jinghpawland.com

请扫描左边的黑白二维码图片,即可识别关注“景颇大地”公众号



0% (0)
0% (10)
0
 

新闻推荐

    暂无相关信息!